نمایندگی شیائومی
نوشته شده توسط : غریبه

در عصر جدید که عصر تکنولوژی نامیده می شود ، استفاده از کالاهای دیجیتال مخصوصا اسمارت فون ها به یک نیاز اساسی برای هر شخصی تبدیل شده و امروزه دیگر نمیتوان شخصی را یافت که گوشی هوشمند نداشته باشد. در این زمینه برای برطرف کردن نیازهای مردم شرکت های بزرگی فعالیت میکنند و باهم به رقابت پرداخته اند. یکی از این کمپانی ها که توانسته نام خودش را در بین برندهای محبوب تولید کننده کالاهای دیجیتال قرار دهد برند شیائومی هست .در این مقاله قصد داریم درباره برند شیائومی و نمایندگی شیائومی در ایران صحبت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی کیفیت بالا اما ارزان

شیائومی یکی از برند های مطرح تولید کننده کالاهای دیجیتال در دنیا است که در زمینه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

شرکت شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با شعار کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

شرکت شیائومی چندماه پس از تاسیس شدنش از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید که دو زبان چینی و انگلیسی برای غیر توسعه دهندگان در دسترس بود رونمایی کرد .

این رابط کاربری یک موفقیت بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند.

استراتژی فروش و دارنده رکورد گینس

استراتژی فروش محصولات شیائومی تفاوت با برندهای دیگر هست شاید بهتر است بگوییم که برعکس است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد. جالب است که شرکت شیائومی در آن روز تخفیف‌های زیادی ارائه داد و توانست از طریق سایت خود بالغ بر 2 میلیون گوشی هوشمند را بفروشد.

محصولات شیائومی

شرکت شیائومی در زمینه ساخت اسمارت فون ها ، گجت ها ، تولزیون ها و دیگر کالا های دیجیتال فعالیت میکند که :گوشی‌های هوشمند می مکس 2، می 5، می نوت 2، می میکس، ردمی 4A، تلویزیون می تی وی، مچ بند هوشمند می بند 2 از محبوب ترین محصولات این کمپانی محسوب می شوند و خدمات پس از فروش و نمایندگی شیائومی در ایران وجود دارد

درست است که شیائومی تبلیغات آن چنانی ندارد اما بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب اش از محبوبیت زیادی برخوردار است . در کشور ما ایران نیز محصولا شیائومی طرفداران زیادی دارد.

نمایندگی شیائومی

یکی از مشکلات همیشگی کاربران کالای دیجیتال اعتماد و پیدا کردن مجموعه ای است که بتوانند با اطمینان کالای مورد نظر خود را تهیه کنند .

به همین منظور نمایندگی شیائومی در ایران تاسیس گردیده تا پاسخ گوی نیاز های شما کاربران شیائومی باشد.

مجموعه نمایندگی شیائومی با ادراک کامل از نیاز کابران شیائومی گرد اوری شده تا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی پاسخ گوی شما عزیزان باشد.





:: برچسب‌ها: نمایندگی شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: