نوشته شده توسط : غریبه

از محصولات شرکت اپل که ساخت آن تحول جهانی در بازار ایجاد کرد گوشی های هوشمند آیفون بود گوشی هایی که با آمدنش طعم شیرین تکنولوژی را به دوستداران تکنولوژی چشاند و هنوز که هنوز است از گوشی های پرچمدار و لاکچری محسوب میشود نکته  که باید در خرید گوشی های آیفون به آن دقت کنید وجود یک شرکت نمایندگی اپل آیفون معتبر است شرکتی که هنگام مشکلاتتان در کار با آیفونتان بتواند حل کننده کارتان باشد در زیر اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به شما می دهیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

 

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.

ضمنا همکاران ما در بخش نمایندگی اپل آیفون همواره آماده ارائه مشاوره به شما جهت خرید گوشی آیفون میباشند ما ابتدا نیاز شما را جویا میشویم و سپس مطابق نیاز شما بهترین مدل گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد



:: برچسب‌ها: نمایندگی اپل آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایو هم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود



:: برچسب‌ها: نمایندگی سونی وایو ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 طراحی وب شخص بسته به مهارت ، شغلی ، توانایی و شایستگی شخصی که وب سایت برای آن ایجاد شده است متفاوت است و همه می توانند با داشتن یک وب سایت واحد با دیگران در سراسر جهان تعامل و ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب آنها به دستاوردهای جدیدی می رسند. یک وبلاگ تجاری درباره قوانین و شرکت ها بخوانید.

بهترین شرکت طراحی سایت کجاست؟

شرکت مهندسی تجارت استار رهبر جهانی با تجربه مدیران ، کارشناسان و مشاوران خود در تأمین نیازهای ماشین آلات تولید ، تجهیزات ، ابزار و جایگزینی ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودرو ، سیمان و معادن با تمرکز و مدیریت ویژه می باشد. از سراسر جهان قیمت رقابتی است. ارسال شده در طراحی وب سایت حرفه ای و رایگان ، طراحی وب سایت شرکتی طراحی فرش و طراحی وب سایت Glim ، طراحی وب سایت ارزان ، طراحی وب سایت اصفهان ، طراحی وب سایت Azimzadeh Upholstery ، طراحی وب سایت ماشین فرش ، طراحی وب سایت فروشگاه ، طراحی وب سایت فرش ، آیا باید ترسیم کنیم؟ نظر خود را بنویسید.

محتوای ارسال شده در وب سایت شرکت طراحی با بارگیری طراحی وب سایت آموزش شما باید به خاطر داشته باشید که طراحی وب سایت سفارشی بسیار ارزان تر از انبار و طراحی وب سایت تجاری است.

قیمت طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت در وب سایت وردپرس ایرانی وب سایت با اقدامات گرافیکی و گرافیکی مورد تأیید کارفرما با این روش ، مشتریان ابتدا باید صورتحساب را پرداخت کرده و سپس محصولات خود را دریافت کنند. نتیجه گیری طراحی فروشگاه یکی از ملزومات فروشگاه است. از آنجا که جهان دنیای مدرن است ، شما باید تجارت خود را به دوران مدرن سوق دهید. طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین یکی از به روز ترین موارد است. اصول ایده آل خود را به بازدید کننده ایده آل انتقال دهید. سوالات متداول در زمینه طراحی وب سایت انبارها عبارتند از: طراحی وب سایت فروشگاه سازگار با رایانه های لوحی و تلفن های مختلف. این مسئولیتها با توجه به هزینه طراحی سایت شرکتی توسط سئوسل مورد استفاده قرار گرفت. ویژگی های وب سایت طراحی وب سایت در برنامه حرفه ای ایرانی طراحی نامحدود وب سایت نامحدود با زبان فارسی طراحی پوست مشابه کاربرد قالب های صفحه طراحی کارفرما به کلیه نیازهای پروژه پروژه های صفحه ایجاد کنید .



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت شرکتی اختصاصی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()