پرطرفدارترین تلویزیون های سونی 55 اینچ در سال 2020
نوشته شده توسط : غریبه

برند سونی همیشه در سدد تولید یک محصول با کیفیت بوده است و درکنار آن مشتری مداری و حمایت از طرفداران را هم در دستور کار دارد و بر این اساس است که تلویزیون های 55 اینچ خود را روانه بازار کرده است. در سال 2020 طبق کارشناسی هایی که انجام شد پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ سونی در سال 2020 مدل 55X9500H ، 55X8500H و 55X8000H بوده است.در ادامه به توضیحات مختصری در این مورد می پردازیم و پیشنهاد می کنیم ادامه را از دست ندهید.

3) تلویزیون سونی 55X8000H

تلویزیون سونی 55X8000H محصولی جدید و هوشمند می‌باشد، که با بهره‌گیری سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به اینترنت، بلوتوث و نیز مرورگر وب مخاطبان زیادی را برای خود بر می‌گزیند. اتصال به اینترنت از دو طریق صورت می‌گیرد، اتصال بی‌سیسم از طریق Wi-Fi و اتصال از طریق LAN. از  دیگر قابلیت‌هایی که تماشای این تلویزیون را جذاب‌تر می‌کند کیفیت تصویر  4Kو نمایشگر بزرگ 55 اینچ می‌باشد. از این تلویزیون با سایز بزرگ می‌توانید در نشیمن‌های بزرگ استفاده کنید و نگران هیچ کمبود کیفیتی نباشید. استاندارد کیفیت تصویر HDR با موتور پردازشگر X1 تصاویری بدون هیچ نویز و اختلالی به نمایش می‌گذارند تا رنگ‌های زنده و واقعی از طبیعت را در اختیار داشته باشید. سیستم صوتی تلویزیون SONY X8000H از توان خروجی 20 وات بهترین صدا با کیفیت بالا را توزیع می‌کند و با بهره‌گیری از بلندگوهای Bass Reflex می‌توانید به هر آهنگ و موسیقی گوش فرا دهید. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast از مهمترین ویژگی‌های هر تلویزیونی می‌باشد تا با استفاده از آن هر برنامه و اپلیکیشنی را که می‌خواهید با نمایشگر بزرگ‌تر و بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید. شک نکنید مخاطبان همیشگی سایت ما اینبار با خرید این تلویزیون 2020 بهترین انتخاب را برای خانه‌شان انجام می‌دهند. نور پس زمینه Direct LED و پنل IPS نیز تصمیم شما را برای داشتن یک تلویزیون عالی مصمم می کند. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و ارتقاء دادن کیفیت تصویر توسط 4K X-Reality™ PRO اشاره کرد. این تلویزیون سازگار با برنامه‌ Apple AirPlay می باشد تا با دوستانتان بهترین اوقات را بگذرانید و لذت ببرید. در کنار تمامی ویژگی‌های دیگر می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی و دستیار صوتی نیز اشاره کرد. 

امروزه کسانی که نظر مخاطبانشان برایشان حائز اهمیت است روز به روز به دنبال جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها می‌باشند. یکی از این تکنولوژی‌ها که طراحان برای تلویزیون خود در نظر گرفته‌اند تکنولوژی 4K با پنل IPS می‌باشد. تلویزیون‌های بی‌عیب و نقصی که شما را تحت تاثیر قرا می‌دهند تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر بالا هستند. کیفیت تصویر 4K با داشتن 3840×2160 پیکسل تصاویری زنده و کاملاً شفاف را بر روی نمایشگر ال ای دی به نمایش می‌گذارد. این تکنولوژی یکی از نقاط قوت برای هر تلویزیون است چراکه با داشتن بالاترین سطح از پیکسل‌ها استراتژی خاصی را ثابت می‌کند. استاندارد HDR رنگ‌هایی که به نسبت کیفیت پایینی دارند را تجزیه می‌کند و با تفکیک آنها صحنه‌هایی واقعی را فراهم می‌سازد. سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از ایجاد نویز بر روی صفحه‌نمایش جلوگیری می‌کند تا تصاویری زیبا و شفاف داشته باشید. گذشته از این ویژگی‌ها داشتن موتور پردازشگر x1 نیز رنگ‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در معرض دید باشند.  

تلویزیون‌های هوشمند سونی همانطور که می‌دانید از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند بنابراین سونی جدیدترین ال ای دی های 2020 خود را نیز به همین سیستم عامل مجهز کرده است. این سیستم عامل با داشتن برنامه‌ها و بخش‌های مختلفی مانند گوگل هوم که در اختیار کاربران قرار می‌دهد جذابیت خاصی پیدا کرده است و کاربران زیادی را سراغ خود می‌کشاند. سیستم عامل اندروید از فرمان صوتی Google Assistant و Alexa برای جستجوهای خود در مرورگر استفاده می‌کند تا بدون استفاده از تایپ علاقه‌مندی‌های خود را جستجو و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. 

2) تلویزیون سونی 55X8500H

تلویزیون سونی 55X8500H در سال 2020 توسط این کمپانی خوش‌نام ژاپنی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این تلویزیون به دلیل وجود برخی خصوصیات برجسته و عالی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده شناخته شده که خوشبختانه مانند سال‌های قبل راحت می‌تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. از صفحه‌نمایش آن که مجهز به تکنولوژی 4K است گرفته تا خصوصیاتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید همگی دلایل خوبی هستند که این LED سونی در دل کاربران جا باز کند. نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K ؛ در عین حال با مشخصاتی همچون پنل IPS ، استاندارد تصویر HDR و از همه مهمتر موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR  Processor  همگی سعی دارند تا تصاویری فوق‌العاده باکیفیت تولید کنند. قسمت صدای ال ای دی سونی نیز مانند تصویر آن عالی عمل می‌کند به صورتیکه همراه با توان صدای 20 وات و فناوری صدای سه‌بعدی Dolby™ Atmos لحظات شادی را برایتان مهیا می‌سازد. مرورگر وب و بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی همراه با سیستم عامل اندروید همگی از بهترین مزیت‌های این LED هستند که در کنار آنها دنیای هوشمند و صفحات مختلف اینترنتی برایتان ظاهر می‌شوند. قابلیت اتصال به موبایل نیز مورد دیگریست که از طریق Chromecast می‌توانید تلویزیون و گوشی هوشمند خود را با همدیگر مچ کنید. علاوه بر این برنامه سازگار با محصولات اپل Apple AirPlay و جستجوی صوتی برای تلویزیون سونی می‌باشند. این تلویزیون در سایزهای دیگر نیز تولید شده که باتوجه به بودجه و مساحت منزل خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. 

باز هم برای یک بار دیگر کمپانی سونی در سال 2020 از تلویزیون‌های بالارده خود پرده برداری کرد که ال ای دی 55 اینچ X8500H یکی از آنهاست. اگر به مشخصات تصویری این مدل تلویزیون نگاهی بیندازید متوجه وجه اشتراک آن با مدل‌های سال قبل خود مانند X8500G می‌شوید. بدون شک بیشترین دلیل محبوبیت چنین تلویزیون‌هایی مربوط به صفحه‌نمایش آنهاست. کیفیت تصویر 4K از مهمترین مشخصات تصویری این تلویزیون تصاویری بی‌نظیر تحویل می‌دهد. موتور تصویر X1™ 4K HDR Processor نیز تصاویر را از آنچه که هستند واقعی‌تر نمایش می‌دهد. به عنوان مثال در تصویر جزئیات را به صورت کاملاً برجسته نشان می‌دهد که با این کار شاهد تصاویری زنده بر روی صفحه‌نمایش می‌باشید. حال در اینجا می‌خواهیم نگاهی به صحنه‌های پرسرعت داشته باشیم چراکه در این صحنه‌ها بدون شک با تاری تصاویر رو به رو می‌شوید. سونی برای صفحه‌نمایش این ال ای دی از سرعت رفرش تصویر 120 هرتز بهره گرفته است. این واحد با به روز رسانی سریع‌ترین لحظه‌های فیلم درصدد از بین بردن تأخیر پحش فیلم‌ها و بازی‌های پرسرعت می‌باشد.

بدون شک بخش هوشمند و امکانات آن از مهمترین بخش‌های هر تلویزیون هستند، اما باید دانست که تلویزیون‌های هوشمند از چه امکانات و قابلیت‌هایی برخوردار هستند تا به انتخاب دقیقی دست بزنید. سونی در سال 2020 تلویزیون X8500H را از هر نظر خصوصاً بخش اسمارت کامل و بی نقص تولید کرد. بخشی از مشخصات هوشمند این تلویزیون به مرورگر اینترنت مربوط می‌شود. فروشگاه اینترنتی روشی آسان و سریع جهت مشاهده و دانلود برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌باشد. این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد با بیش از 5000 برنامه متنوع هیجان و سرگرمی خاصی را برای خود و خانواده‌تان به وجود می‌آورد. برنامه Netflix یکی از آن دسته برنامه‌هاییست که دکمه‌ی آن بر روی ریموت کنترل نگاشته شده و شما می‌توانید به آسانی از آن بهره بگیرید. در این میان جستجوی صوتی کمک حال خوبی برای کاربر می‌باشد، چراکه به کمک این ویژگی شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن هر دستوری به تلویزیون داده و پاسخ خود را بگیرید. همچنین تلویزیون سونی به کمک قابلیت Chromecast دستگاه‌های هوشمند را به منظور اشتراک گذاری محتوا با این ال ای دی مچ می‌کند.

1) تلویزیون سونی 55X9500H

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون 4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

آیا دوست دارید همراه با تصاویری جذاب خود را در دنیای متفاوت احساس کنید؟ پس بهتر است با ما و خواندن این مطلب تا آخر همراه باشید. کمپانی ژاپنی سونی در سال 2020 تلویزیون 55X9500H را تولید کرد که از هر نظر خصوصاً مشخصات تصویری‌اش را کاملاً برازنده این مدل ال ای دی بالارده در نظر گرفت. بهتر است بگوییم تلویزیون هوشمند سونی با کیفیت تصویر 4K لذت دیدن برنامه‌ها را چند برابر افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر وجود برخی ویژگی‌ها همچون پنل VA موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate و نیز فرمت تصویری HDR همگی به نوبه خود سعی در نمایش هر چه بهتر و طبیعی تصاویر را دارند. پنل VA از نظر نمایش کنتراست بالا در حد عالی عمل می‌کند. همچنین موتور پردازنده X1™ Ultimate بافت تصاویر را پردازش می‌کند و با افزایش دادن کیفیت تصاویر، هر صحنه را بسیار باکیفیت نشان می‌دهد. علاوه براین استاندارد تصویر HDR نیز که از فرمت‌های تصویری همچون HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند، با جدا کردن هر زنگ از یکدیگر و پردازش تن رنگ‌ها کاری می‌کند تا هر تصویر با رنگ‌هایی کاملاً جذاب و زیبا بر روی صفحه‌نمایش نشان داده شوند.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون 4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی دیوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

 





:: برچسب‌ها: پرطرفدارترین تلویزیون های سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: