حلزون درمانی
نوشته شده توسط : غریبه

مسدود کردن منافذ صورت: یک قرص اکسیژنه را در مقداری گلاب حل کنید یک قاشق آرد گندمم را به آن اضافه کنید و بگذارید برای ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند. ماسک فلفل سیاه
چنانچه در بخش سلامت پوست و موی گفته ایم حلزون تراپی جز درمان های زیبایی منحصر به فرد بشمار می رود و برای پوست مفید است. این روش درمانی در درجه اول یک درمان ضد چروک است. در طی حلزون تراپی، حلزون روی صورت می خزد.حرکت حلزون زنده بر روی پوست بدن انسان سبب جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می شود. ▪ ماسک جوش چرکی: برای جوشهای چرکی با قاشقک مخصوص پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید . هفته ای سه روز روی پوستتان بمالید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
آلوئه ورا، عسل،اسید هیالورونیک ، چای سبز، روغن درخت چای، عصاره ریشه شیرین بیان تنها برخی از ترکیبات خاصی هستند که جز محصولات پوست کره ای بشمار می روند. شیستوزومیازیس ، تب حلزون و بیلاریزی، بیماری است که ناشی از کرم های مسطح انگلی به نام شیستوزوم است.
از جمله عوارض کمبود این ویتامین می توان گفت باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان و مشکلات قلبی و عروقی و اختلالات تولید مثلی می‌شود. افزایش تولید کلاژن که به خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و مانع از افتادگی پوست و چین و چروک می شود، از دیگری خواص این روغن است.
ماسک برای پوستهای معمولی: یک زرده تخم مرغ , یک قاشق مربا خوری آب پرتغال, یک قاشق مربا خوری روغن بادام را با شیره نارگیل اضافه کرده و به صورت بمالید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. سلول های آسیب دیده پوست را حل می کند و باعث ایجاد سلول های جدید و سالم می شود.در حقیقت کلاژن حلزون باعث تجدید پوست می شود.
بستگی داشته و الاستین هم سبب کشسانی و ارتجاعی شدن پوست می گردد. حلزون یک جز تشکیل دهنده عالی است اگر مبتلا به بیماری های پوستی مثل آکنه هستید، همانطور که گفته شد مخاط حلزون به طور طبیعی خواص ضد میکروبی دارد که به دور نگه داشتن باکتری کمک می کند.
مجاری ادراری یا روده ممکن است آلوده شود. علائم آن شامل درد شکم ، اسهال ، مدفوع خونی یا خون در ادرار است. چند قطره روغن بادام روی آن بچکانید و بگذارید تا برای ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و بعد آن را با آب نیمه حلزون تراپی گرم بشویید.
همچنین مخاط باقی مانده از حلزون دارای مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، آنزیم های گلیکوپروتئین و پپتیدها می باشد. با این حال، در هنگام جستجوی یک محصول خوب، سازگاری و کیفیت موکوس حلزون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
یک حلزون هر دو اندام نر و ماده را در خود دارد. اما برای این که بتواند تولید مثل کند حتما باید با یک حلزون دیگر جفت گیری کند تا تخم های خود را توسط آن بارور نماید. دومین دلیل؛ نقش آنتی اکسیدانی این مواد است که می‌توانند آسیب‌هایی که رادیکال‌های آزاد به پوست وارد می‌کنند را کاهش دهند.
زیر لایهٔ ظرف (کود گیاهی و…) را هر وقت کثیف به نظر آمد عوض کنید. (معمولاً هفته‌ای یک بار) تعادل بین کلاژن و الاستین موجود در پوست حلزون همیشه حفظ می شود، زیرا حلزون به طور طبیعی توانایی تولید ماده ای را دارد که باعث تجدید پوست و حفظ سلامت آن می شود.

) مرحله لاروی حلزون ولیگر نام دارد که مجهز به یک کمربند مژکی ظریف است و آن را به عنوان عضو شنا بکار می‌برد. قسمت پشتی ولیگر بعداً کاملاً بزرگ می‌شود و توده احشایی در حال رشد به سمت پشت برآمدگی می‌بابد. اما این رشد رو به بالا در طرف راست و چپ بطور یکسان صورت نمی‌گیرد و نتیجه آن پیچ‌خوردگی توده احشایی و صدفی است که روی این توده را می‌گیرد. تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و...)
اگر بیشتر استفاده کنید بعد از یک هفته حلزون بر اثر ضعیف شدن میمیرد آن‌ها برای انسان و سایر جانوران بی‌خطرند. نگهداری آن‌ها بسیار کم خرج است و به ندرت به بیماری مبتلا می‌شوند.
حلزون هم نر و هم ماده است بنابراین می‌تواند حلزون تراپی صورت چیست در یک زمان هم تخم و هم اسپرم را تولید کند. البته برای بارور کردن تخم‌ها، حلزون‌ها باید اسپرم‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند. حیوانی که هم نر و هم ماده‌است، هرمافرودیت نام دارد. نگهداری از حلزون ها آسان است. حلزون ها معمولاً در طبیعت حدود ۱۰ سال عمر می‌کنند. اما در قفس حدود ۳ تا ۷ سال. حلزون های بومی منطقه حتی تا ۱۵ سال هم عمر می‌کنند. حلزون ها برای انسان و سایر جانوران بی خطرند.
برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در تهران چه باید کرد؟ است بنابراین می‌تواند در یک زمان هم تخم و هم اسپرم را تولید کند. البته برای بارور کردن تخم‌ها، حلزون‌ها باید اسپرم‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند. حیوانی که هم نر و هم ماده‌است، هرمافرودیت نام دارد.
مرجع مفاله
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/





:: برچسب‌ها: حلزون درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: