دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 720
نوشته شده توسط : غریبه

در بیابان آلاسکا ، یک مادر اندوهگین (رایلی کئو) دانشجویی مشهور گرگ (جفری رایت) را استخدام می کند تا جانوری را پیدا کند که احتمالاً پسر مفقودش را کشته است. با این که شکارچی شروع به تحقیق می کند ، اما اسرار بسیار تاریک در بازی پیدا می کند.

آلاسکا مکان جالبی نیست. چشم انداز بی رحمانه است و افراد محلی آسیب دیده اند. Medora Slone از Keough در آغاز Hold The Dark می گوید: "آیا شما تصور می کنید چه چیزی در خارج از این پنجره ها وجود دارد؟" این یک سوال بلاغی است. او گفت: "چقدر سیاه می شود". "چگونه این در شما می شود."

زمستان در Keelut است ، یک روستای جدا شده در حال حاضر با پنج ساعت تابش نور خورشید در روز. سه کودک اخیراً توسط گرگ ها ، از جمله شش ساله مدورا ، گرفته شده اند. او با همسرش ورنون (الكساندر اسكارسگورد) كه در عراق مشغول جنگ است ، وی را whisperer / قاتل راسل كور (رایت) را برای یافتن طرف مقصر استخدام می كند. او نمی گوید که او انتظار دارد پسرش را زنده پیدا کند ، او فقط گرگ مرده را می خواهد ، که حداقل تسلی می بخشد.

همه چیز از ابتدا اشتباه است. مدورا به وضوح خوب نیست. او ناراحت است ، بله ، اما آیا این دلهره او را برای ماسک های آهنی توضیح می دهد؟ نه زیاد راسل در اولین سفر خود به برف ، شاهد یک باند گرگ است که یکی از اعضای خود را بلعیده است. اشتباه نیست از یک سو ، این دنیایی به دور از آخرین فیلم جرمی ساولنیایر ، اتاق سبز تریلر محکم و مبهم نازی - پانک است که مهیج و نشت فوری ارائه می داد. این مینیمالیستی ، شعری تر ، مطابق با خراب های آبی قبلی خود است. مجدداً ، سریع اتفاق می افتد: دو قتل در عراق توسط ورنون نشان می دهد که نه او و نه سولنایر در اینجا برای آشفتگی نیستند و چیزهای دیگری از خانه های طعم دهنده چیزهای غم انگیز اتاق سبز را به یاد می آورند. دلپذیر نیست.

اقتباس از رمان ارجمند ویلیام ژیرالدی توسط Blue Ruin و ستاره فضای سبز ماکون بلر ، Hold The Dark از سمبولیسم سنگین است. خود Keelut به دلیل یک سگ اسطوره ای ، شر و بی مو نامگذاری شده است. و سولنیر روی آینه ها دو چندان می شود و رفتارهای اولیه را در برابر نظم متمدنانه تنگ می کند. ماسک های مزاحم تر از Medora وجود دارد. گرگها زیبا هستند ، انسانها وحشی هستند ، قلبها تاریک می شوند. هسته گفت: "ما در اینجا در مورد حیوانات صحبت نمی کنیم." او گفت: "اگر چنین بگویید ،"

قبل از انتشار اتاق سبز ، Saulnier قصد داشت این را انجام دهد ، و شما باید آن را به خاطر ماندن در مسیر و عدم استفاده از ارزان قیمت به او تحویل دهید. این فیلم گزاره تجاری فوق العاده ای نیست ، و محدودیت مدیتیشن آن - به همان اندازه که اغلب به برخی اقدامات هاردکور می رسد - تا حدی خیره کننده است. مطمئناً با وجود كاتاریس كوچك ، و حتی با شخصیت های گرم بسیار سرد ، فرمول آمیز نیست ، اما در كل خلوت هستید. دشوار است. دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 720

به عنوان یک هنرمند ، Saulnier تمایلی آفتابی ندارد و این فیلم در استخوان های خود مرگ دارد. دنیای او بیمار است. همه فیلم های او احساس سؤال می کنند. احساس می کنید همه آنها مرتباً برطرف نشده اند. Hold The Dark از راه خود برای رضایت بخشیدن خارج می شود. خالص است





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 720 ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: