معرفی سایت فیلم
نوشته شده توسط : غریبه

در این مطلب ما قصد داریم شما را با یک سایت جدید در زمینه فیلم و سریال آشنا کنیم که تمامی فیلم ها را بصورت قانونی در سایت قرار می دهد. این روز ها دیدن یک فیلم و یا سریال بیشترین تفریح ما ایرانی ها می باشد حال  اگر هم بتوانیم این فیلم ها را بصورت قانونی دریافت کنیم که چه بهتر . این سایت که قرار است معرفی کنیم قبل از انتشار فیلم و سریال ها در شبکه خانگی آنها را در سایت قرار می دهد که شامل پیش نمایش هم است یعنی هم می  توانیم در این سایت آنونس و کل اطلاعات فیلم را در اختیار داشته باشیم.

معرفی سایت فیلم

همچنین در این سایت سریال های ایرانی جدید هم قرار می گیرد که این سریال ها به همراه تیزر ، معرفی بازیگران ، و حتی زمان پخش سریال هم موجود است.و شما می توانید برخلاف دیگر سایت ها این مجموعه ها را بصورت یکجا دانلود کنید.(نیاز نیست  صفحه هات مختلف را بگردید همه قسمت ها کنار هم جمع آوری شده اند)

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی

یکی از بهترین سایت های فیلم و سریال ایرانی است که تقریبا اطلاعات کاملی از فیلم و سریال ها قبل از دانلود در اختیار کاربران قرار می دهد. مانند نام بازیگران ، عوامل فیلم ، آنونس فیلم ، سال ساخت ، سال نشر و یا هر اطلاعاتی دیگر که از فیلم نیاز باشد شما آن را ببینید وجود دارد که شما بعد از دیدن این موضوعات به راحتی می توانید تصمیم بگیرد که این فیلم را دانلود نمایید یا خیر. و همچنین کاربران می توانند به بخش دسته بندی دانلود فیلم ایرانی که آخرین و جدیدترین فیلم های ایرانی که تا الان انتشار یافته یا قرار است انتشار پیدا کند در این سایت دسترسی کاملی داشته باشند. و فیلم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. حالا بریم سر اصل مطلب نام این سایت پیشگام مووی می باشد.





:: برچسب‌ها: معرفی سایت فیلم , سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی , دانلود فیلم ایرانی , پیشگام مووی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: