تعمیرات تبلت لنوو
نوشته شده توسط : غریبه

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است برای هریک  از قطعات دیجیتال  امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث به وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است . در ادامه با بلاگتن همراه باشید

آشنایی با شرکت لنوو

کمپانی چینی و چند ملیتی لنوو امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته شده است و عنوان سومی بزرگ ترین فروشنده موبایل را در جهان دارد . ناگفته نماند این کمپانی در کارنامه خود ساخت ابر کامپیوترها و تجهیزات آنها را نیز دارد .

کمپانی لنوو اگرچه در سال 2004 در کشور چین تاسیس شد اما ریشه آن به سال 1984 برمیگردد . در سال 1984 لیو شوانژی به همراه ده نفر از همکارانش این شرکت را با نام (New Technology Development Company )  معروف به لجند تاسیس کردند . بعد ها در سال 2004 با نام Lenovo  وار عرصع بازارشد . خوب است بدانید که نام شرکت لنوو از ترکیب دو واژه legend  به معنای افسانه  و Novo به معنای جدید ساخته شده است .

اولین موفقیت لنوو در سال 1993 بود که توانست از رقیب های مطرح چینی خود (اس تی و کامپک) پیشی بگیرد .کیفیت بالا و طراحی ظریف و زیبا و استفاده از سخت افزار  مناسب در تجهیزات ساخته شده باعث موفقیت های پی در پی شرکت تازه تاسیس لنوو شد .

موفقیت های لنوو در تولید کامپیوتر های دسکتاپ تا قاره آسیا و استرالیا ادامه یافت و در سال 1999 توانست عنوان بهترین تولید کننده رایانه های شخصی این منطقه را به نام خود ثبت کند.

محصولات لنوو

باتوجه به نیاز بازار و مشتریان شرکت لنوو فقط در زمینه ساخت کامپیوترهای شخصی خود را بسنده نکرده بلکه در زمنیه ساخت کامپیوتر های دسکات ، سرور ، لپتاپ ، موبایل ، تلوزیون ، تبلت ، ابزار های ذخیره سازی اطلاعات و.... نیز فعالیت میکند .

محصولات لنوو به دلیل کیفیت بالا و طراحی خوب در تمام دنیا طرفدارن زیادی دارد و در کشورم ما ایران نیز شرکت لنوو از محبوبیت بالایی برخوردار هست .

تبلت های لنوو

لنوو را به لپ تاپ های مستحکم اش میشناسند اما این شرکت چند ملیتی با عرضه محصولات الکترونیکی با کیفیت و قیمت مناسب در جهان قدرت نمایی میکند . به طوری که بعد از لپ تاپ های لنوو ، تبلت های لنوو در دنیا معروفند .

به طور کلی تبلت های لنوو به دو دسته اصلی (مبتنی بر اندروید و  ویندوز)تقسیم میشود. از آنجایی که سیستم عامل اندروید پرطرفدار ترین سیستم عامل دنیا است ، تبلت های اندرویدی لنوو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند .

تبلت های اندرویدی لنوو با نام های تجاری  yoga tab  و idea tab  شناخته میشوند . اگر دنبال کیفیت تصویر بالا هستید بدون تردید به طرف yoga بروید .

تبلت های yoga به کیفیت بالا در دنیا معروفند .

تبلت های ویندوزی لنوو هم با نام های thinkpad و miix  شناخته شده اند.

تعمیرات تبلت لنوو

درست است که است که تبلت های لنوو دارای کیفیت خوبی هستند اما این را هر انسانی میداند که همه کالاهای دیجتالی ایده آل نبوده و امکان خراب شدن بر اثر حوادث یا ضعف سخت افزاری وجود دارد . تبلت های لنوو هم براساس تجربیات ما دارای ضعف هایی هست و یا ممکن است بر اثر حوادث خراب شود.

برای مثال تبلت های thinkpad  لنوو با اینکه به کیفیت بالا معروف هستند اما باتری نسبتا ضعیفی  دارند و طول عمرباطریشان کم هست .

بدیهی است که هر شخص عادی نمیتواند تعمیرات تبلت لنوو یا کالاهای دیجیتال را انجام دهد . برای عیب یابی و تعمیرات کالاهای دیجیتال نیازمند تیم باتجربه و کارآزموده و کارشاناسانسی است که بتوانند در کمترین زمان و با کیفیت بالا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

در این راستا مجموعه ای از تیم فنی و کارشناسان باتجربه و کارـآزموده فلان گردهم آمده تا تعمیرات و مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای تبلت های شما را برطرف کنند .

 





:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: