هزینه خرید ریپورتاژ در سایت ها
نوشته شده توسط : غریبه

همان طور که گفتیم در رپورتاژ آگهی تمام سعی بر این است که متن آگهی ما کمترین میزان تبلغاتی را داشته باشد در این حالت مخاطب به راحتی به شما اعتماد میکند و برای خرید محصول یا دریافت خدمات و … به شما مراجعه میکند زیرا احساس میکند که این متن، متنی است که سایت های مختلف برای معرفی شما و با توجه به سابقه درخشان شما مسئولین این وب سایت تصمیم به انتشار آن گرفته اند نه گرفتن پول برای نشان دادن اطلاعات تماس شما یا تبلیغ برای شما. رپورتاژ خبری دائمی و با کیفیت نتایج تیم رنو در گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ مردود اعلام شد پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری بازاریابیجذب مشتری اصلی ترین دلیلی است که افراد را به گرفتن رپورتاژ تشویق می کند.بسیاری از کسب و کارها اصلا بستر اینترنتی برای تجارت خود ندارند و صرفا از تجارت سنتی به کسب درآمد میپردازند.میتوانند با قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس خود در متن به راحتی بازار خود را رونق ببخشید.

به شما در انتخاب مناسب ترین پکیج رپورتاژ خبری کمک خواهیم کرد. رپورتاژ ۴ خبری دائمی و با کیفیت با پیام تک، پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. نوبتی هم باشه نوبت مبحث شیرین رپورتاژ هست. حتما برای شماهم پیش اومده که توی سایت های مختلف در حال گشت و گذار و مطالعه مقاله های مختلف بوده باشید و با لینکی تحت عنوان رپورتاژ آگهی مواجه شده اید و وقتی وارد این لینک شده اید با قیمت های مختلفی با عنوان تعرفه رپورتاژ مواجه شده اید. در حالی که اصلا نمیدونید رپورتاژ چیه و برای چی در سایت های مختلف انقدر رواج پیدا کرده؟؟ همون طور که میدونید بسیاری از سایت های محتوا محور و خبرگزاری های مختلف از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند چون این سایت ها نه محصول خاصی برای فروش دارند و نه خدمات خاصی ارائه میدهند تا از این طریق درآمد کسب کنند. خدمات هاست و دامنهانواع زیبای پسوندِ دامنه در اختیار شماست.
خب پس قدم اول رو خوب برداشتی فقط کافیه رپورتاژ مناسب سایتت رو انتخاب و خرید کنی! بقیش رو بسپار به ما از این روش برای بالا بردن اعتبار شرکتها برای جلب مشتری، بازاریابی و برندسازی نیز استفاده می شود. چیزی که در الگوریتم جدید گوگل تاکید بسیار زیادی شده است. در زیر لیست سایت ها رو مشاهده می کنید. جستجو در بین کاربران گروه ها آگهی های استخدام مشاغل

برای ۶ سایت اتوریتی بالای ۷۷ خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن حداقل ۵۰۰ کلمه ای انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم.

شبکه های اجتماعیمباحث مرتبط با شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، پینترست، لینکدین و غیره بهترین، پربازده ترین و امن ترین نوع لینک بیلدینگ ، لینک بیلدینگ داخل متن میباشد.

جهت مشاهده پکیج های بک لینک آی آر سوشال بر روی عبارت خرید بک لینک کلیک کنید. تبلیغات متنی: تبلیغات متنی در این نوع تبلیغات معمولا کلمه کلیدی سایت به عنوان یک لینک از سایت مبدا به مقصد قرار داده می شود.

در صورت تمایل تصویر را برای شما طراحی می کنیم و ۲۰ هزار تومان هزینه طراحی را ازشما دریافت میکنیم .

فقط تبلیغاتی پذیرفته می‌شوند که مستقیما با نیازهای کاربران سایت در ارتباط باشند و به اعتبار سایت لطمه نزنند. گوگل الگوریتم های پیچیده ای برای تعیین ارزش و اعتبار منتقل شده توسط هر لینک به صفحه شما دارد و شناخت این الگوریتم ها ما را به دستورالعمل های کاربردی و دقیقی برای لینک سازی خارجی میرساند.

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است. شما میتوانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی و مرتبط با متن آگهی ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش داده و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ کسب کنید.

اما موضوعی که در بحث رپورتاژ آگهی وجود دارد کیفیت سایتی است که رپورتاژ شما در آن قرار میگیرد. اصولا سایتی که رپورتاژ در آن قرار میگیرد و از آن به سایت شما لینک می آید باید دارای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بالایی باشد. با خرید رپورتاژ آگهی در صورتی که بعد از چند مدت اعتبار سایتی که مقاله ی مربوط به رپورتاژ در آن است پایین بیاید آیا تاثیری منفی بر روی امتیاز سایت ما خواهد گذاشت؟ هدف از خرید رپورتاژ آگهی یا لینک سازی دستی تقویت صفحات است. اگر در کلمه کلیدی هدف جایگاهی ندارید یعنی محتوای شما به اندازه کافی خوب نبوده است و در این مرحله لینک سازی هم کمکی به شما نمیکند.

منابع :

هزینه خرید ریپورتاژ در سایت های خبری چقدر است؟

خرید بک لینک رپورتاژ آگهی خبری چه مزایایی دارد؟

خرید رپورتاژ با کیفیت چقدر هزینه دارد؟

خرید ریپورتاژ با کیفیت را از کدام سایت انجام دهیم؟





:: برچسب‌ها: هزینه خرید ریپورتاژ در سایت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: